星期四感恩節那天,我們便會返香港渡假兩星期。

提到返香港,就想到要食乜食乜。其實我沒甚要求,想吃的,都是又便宜又無益的。

講出來大家可能會話︰唔係掛,食埋呢d野?

係呀!餓了一年零兩個月,我最想吃的都是以下這些︰

1. 大家樂焗肉醬意粉

2. 大快活咖哩雞飯 + 凍檸茶

3. 美心快餐的早餐糯米雞、蓄茄湯通粉、三寶飯

4. 任何一間茶餐廳的五香肉丁出前一丁、火腿通粉、奶醬多、腿蛋治烘底、西多士

5. 麥記豬柳蛋漢堡

6. 公仔點心、卡樂B、熱浪、維他鍚蘭檸檬茶、豆腐花

7. 飲茶

……..

不過,還是阿媽煮的飯最好食,我已經說好要吃什麼喝什麼,媽說easy啦無問題!

媽對人家說︰我個皇帝女返黎我要煮飯俾佢——推了人家的約會。

呵呵其實這個皇帝女要求很低不難服事。